سوشیال مدیا و تاثیر آن بر کسب و کار شما

523
سوشیال مدیا و تاثیر آن بر کسب و کار شما

در عبارتی کوتاه سوشیال مدیا شبکه های اجتماعی معنی می شود. سوشیال مدیا ها ابزاری هستند برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطبان به برند و کسب و کار شما.
 
یکی از راه کارهای بدست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر یک برند استفاده از سوشیال مدیاهاست. استراتژی سوشیال مدیا ایجاد محتوای منحصر به فرد و سالم می باشد که به اشتراک گذاشته می شود. البته شایان ذکر است که اغلب محتوایی مفید است که یک خبر داغ از نظر مخاطبین باشد و بتواند به صورت ویروسی در کل شبکه اجتماعی بین کاربران رد و بدل شود (بدلیل جذابیت محتوا).
 
مطالبی که در سوشیال مدیاها به اشتراک گذاشته می شود هر مقدار که لایک و بازدیدکننده ی بیشتری داشته باشند باعث نمایش پر رنگ تر برند شما شده و آن را در نظر بازدیدکنندگان دیگر دارای ارزش بیشتری خواهند کرد.


 
آیا سوشیال مدیا فرصت مناسبی برای بازاریابی است؟

 به طور حتمی بله! چرا که این فضا به علت رایگان بودن و راحتی برای دسترسی، فرصتی بسیار مناسب برای بازاریابی بشمار می رود. یکی از روش های تاثیرگذار برای بالا بردن رتبه سایت، و برندسازی کسب وکار در موتورهای جستجو اشتراک گذاری صفحات و اخبار شما در شبکه های اجتماعی است.  
هرچه تعداد مخاطبین شما بیشتر باشد بنابراین لایک و کامنت شما بیشتر خواهد بود و جذابیت پست ها باعث انتشار آن بین کاربران خواهد شد که این امر موجب ایجاد سیگنالهای شبکه های اجتماعی شده و باعث بهبود رنک سایت شما در موتورهای جستجو می شود.
 
منبع: www.shayegan.net

نظرات کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است

دیجیتال مارکتینگ ایکاد

برای ارتباط با ما می توانید یکی از راههای زیر را امتحان کنید:

آدرس شرکت ایکاد

شهرکرد : خیابان 12 محرم، فاز سوم بازار بزرگ میلاد، طبقه دوم، واحد 64

اهواز : کوی ملت، خیابان 16 عامری، مجتمع آلباخ 4، پلاک 104

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :