چرا به وب سایت نیاز داریم؟

480
چرا به وب سایت نیاز داریم؟

در عصر کنونی با وجود اینترنت، جهان به جای کوچکتری تبدیل شده است. رفتار مشتریان مطابق با تحول فناوری در طی زمان تغییر یافته است. امروزه، گستره اطلاعاتی زیادی در اختیار کاربران وجود دارد و تنها با یک کلیک ساده می­ توانند به راحتی به نیاز خود دست پیدا کنند. پس کسب ­وکار ها باید با این تحولات خود را منطبق کنند.حضور آنلاین مشاغل، ضامن موفقیت آن­ها ست در ادامه به دلایل اهمیت طراحی وب سایت می پردازیم.

1_ انتظار کاربران:

مهمترین دلیل برای اینکه شما به سایت نیاز دارید، انتظار کاربران نسبت به حضور فعال شما در فضای مجازی و سهولت دسترسی آن­هاست پس شما با ساخت سایت امکان دسترسی شبانه روزی در همه روز های سال را به کاربران خود می ­دهید.

2_کسب اعتماد:

زمانیکه فردی در پی نیاز خود شروع به جستجو در وب می­ کند و سایت های مختلفی را شروع به بررسی می­کند به چه سایتی اعتماد می­کند؟ به سایتی که در کنار اینکه به­ روز و حرفه ای ظاهر شده باشد، نظرات کاربران خوبی داشته باشد. برای حفظ این اعتماد باید تلاش کرد وگرنه به سرعت این وضعیت از بین خواهد رفت.

3_سخت بودن دسترسی به شبکه های اجتماعی:

اینکه شما یک صفحه برای کسب ­وکار خود در شبکه های اجتماعی داشته باشید خوب است اما کافی نیست. با توجه به مشکلات اینترنت، دستیابی به این شبکه ها نسبت به سابق سخت است ضمن اینکه اکثر افراد اولین چیزی که سراغ آن می­روند گوگل است.در واقع شبکه های اجتماعی قادر به رشد و برند سازی هستند اما به اندازه سایت توان سود دهی حداکثری را ندارد.

4_ ارائه شناخت بهتر از برند:

یکی از مهمترین اهداف که صاحب یک کسب­ وکار به دنبال آن است، ارائه شناختی همه جانبه از خود برای به دست آوردن مشتریان بیشتر است. برای بالا بردن احتمال خرید کاربران باید بتوانید خود، محصول یا خدمت خودتان را به خوبی معرفی کنید. در واقع باید بتوانید وجه تمایر خودتان را نسبت به سایر رقبا نشان دهید!

 5_ ارتباط با مخاطبان:

یکی از دلایلی که در عصر حاضر شما به سایت نیاز دارید، ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان و دستیابی به مشتریان بیشتر است.

6_ مرجع پاسخگویی خوبی باشید:

عصر تکنولوژی و بالا بودن اطلاعات در دسترس باعث کم شدن حوصله مخاطبان شده است، پس سایت شما باید در حوزه فعالیت خود با ارائه اطلاعاتی جامع و کوتاه سعی در کسب رضایت مخاطب کند. چرا که در ماندگاری مخاطب در سایت و بالا بردن ترافیک سایت بسیار اثر گذار است.

7_ بالا بردن نرخ فروش:

یکی از بهترین دلایلی که اثبات می­ کند کسب­ وکار ها به سایت نیاز دارند، بالا بردن نرخ فروش است. وب سایت سریع ­ترین راه کاربر برای جمع آوری اطلاعات درباره هر موضوعی است. وقتی مخاطبان در طی جستجوی خود با سایت شما مواجه می­ شوند اطلاعات تماس شما را به دست می­ آورند و در واقع نرخ بیشتر فروش را برای شما به ارمغان می­ آورند.

8_ بهینه سازی مطلوب:

داشتن یک سایت و سئوی قوی ضامن این است که هرگاه مخاطبی محصول یا خدمت ارائه شده توسط شما را جستجو کند، سایت شما جزء اولین سایت هایی ست که در صفحه اول گوگل مشاهده خواهد کرد، این فرصتی برای افزایش مشتری های شماست.

9_ صرفه جویی اقتصادی:

آیا تا به حال فکر کرده اید هنگام راه اندازی یک فضای فیزیکی برای کسب ­وکار خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟ مکانی به عنوان فروشگاه یا شرکت، پرسنل، هزینه دکوراسیون، آب، برق و ... به همه این ها نیاز دارید تا بتوانید کسب ­وکار خود را آغاز کنید. اما در فضای آنلاین شما تنها به راه اندازی سایت دارید که سود دهی بالاتر و هزینه ی کمتری به شما می ­دهد و این خصوصا برای کسب ­وکار های کوچک بهترین فرصت است.

10_ گسترش بازار کار:

زمانیکه شما کسب­ وکاری را راه اندازی می­ کنید در نهایت بتوانید در تمام شهر خود مشتری جذب کنید و شناخته شوید، این در حالیست که اگر سایتی داشته باشید این امکان را دارید که در سطح بسیار وسیعی مطرح شوید و مشتریانی از دور ترین نقاط داشته باشید.

11_ کسب شناخت از خریداران:

در فضای مجازی ابزار هایی وجود دارد که توسط آن ها می توانید بفهمید مشتری های شما چه کسانی و با چه نیازی هستند سپس طبق همان نیاز فعالیت کنید که این خود باعث کاهش احتمال شکست در این فضا می شود.

12_ تبلیغات آسان:

شما در تبلیغ آنلاین کسب و کار خود می­ توانید به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و میزان بازدهی تبلیغات خود را بسنجید.

13_ شناخت رقبا:

اگر شما وب سایت نداشته باشید قاعدتا نمی توانید رقبای خود را به بهترین شکل بشناسید و از آن ها سبقت بگیرید. ضمن اینکه اگر شما سایت نداشته باشید به احتمال قوی رقبای شما نه تنها سایت بلکه جذب مشتریان بیشتری نسبت به شما دارند.

14_ احترام به خریداران:

زمانیکه کاربران از طریق آنلاین به رفع نیاز خود می پردازند در واقع در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده اند و شما در راه به آن ها کمک کرده اید.

15_ ارائه نمونه کار:

تفاوتی نمی کند در چه حوزه ای فعالیت می کنید شما در سایت خود این امکان را دارید تا تمام محصولات، نمونه کار ها، نظریات مشتریان و هر چیزی که به پیشرفت سایت و فعالیت شما کمک می کند به نمایش بگذارید تا بهره بیشتری ببرید.

16_ اطلاع رسانی:

شما در محیط کسب مجازی خود، می توانید مشتریان خود را از تغییرات ، بروز رسانی ها و .. آگاه سازید. این یک راه برتر برای حفظ ارتباط با مشتریان است. پس با توجه به اینکه مردم زمان زیادی به اینترنت اختصاص می دهند، هر کسب و کاری که خواهان نامی در حیطه شغلی خود است نیازمند یک سایت است. امیدواریم در این مقاله به شما، در تصمیم گیری اینکه در کسب و کار  خود نیاز به یک سایت دارید یا خیر کمک کرده باشیم.

نظرات کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است

دیجیتال مارکتینگ ایکاد

برای ارتباط با ما می توانید یکی از راههای زیر را امتحان کنید:

آدرس شرکت ایکاد

شهرکرد : خیابان 12 محرم، فاز سوم بازار بزرگ میلاد، طبقه دوم، واحد 64

اهواز : کوی ملت، خیابان 16 عامری، مجتمع آلباخ 4، پلاک 104

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :