8 دلیل برای اینکه شما به یک وب سایت حقوقی نیاز دارید

1.2k
8 دلیل برای اینکه شما به یک وب سایت حقوقی نیاز دارید

به فرض مثال زمانی که فردی نیاز به کسب اطلاعات، درباره نحوه طلاق است. قاعدتا شروع به مطالعه کتاب درباره طلاق نمی کند بلکه به دنبال موسسات حقوقی ای می گردد که در زمینه طلاق سابقه فعالیت دارند. پس گوشی موبایل خود را برداشته و در گوگل به دنبال آن می گردند. همانطور که میدانیم با گسترش اینترنت، مشاغل خرد و کلان برای کسب سود بیشتر به دنیای تکنولوژی روی آورده اند. چرا که می دانند ایجاد یک برند منحصر به فرد برای خدمات و محصولات بسیار مهم و ضروری است. در این میان موسسات حقوقی نیز مانند مشاغل دیگر سعی در جذب مشتریان و ایجاد تعاملی به روز با مشتریان خود دارند.

1- تجربه ای بهتر برای کاربران:

اگر کسی نام شرکت شما را شنیده باشد یا تبلیغی از موسسه شما دیده باشد، اولین اقدامش یافتن شماست! از چه طریقی سعی می کند شما را پیدا کند؟ نام موسسه شما را در گوگل سرچ می کند و به اطلاعات تماس شما دست می باید.

آن ها شاید فقط به دنبال شماره تماس یا آدرس شما باشند اما در حین این کار قطعا به عناصر دیگر سایت شما نیز توجه می کنند. آن دقایقی که یک کاربر در سایت شما می گذراند، بسیار مهم هستند. پس سایت شما باید جذاب و به طور کاملی نشان دهنده خدماتی که از سوی شما ارائه می شود باشد به نحوی که کاربری که در سایت شماست به یک مشتری تبدیل شود.

2- ایجاد فهم آسان برای عموم مردم:

حوزه حقوقی تحت تاثیر قوانین و ماده های بسیار فوق العاده سخت و بی روح است. و سطح بالایی از جزئیات را در بر دارد. اما خلاقیت کلید کاربردی همه چیز است. شما با استفاده از تصاویر و ویدئو های جذاب و حتی طنز برای کمتر سفت و سخت جلو دادن فعالیت حقوقی خود استفاده می کنید و کاربران درک بهتری از مسئله حقوقی خود پیدا می کنند در نتیجه با مخاطبان خود  رابطه بهتری ایجاد می کنید.

3- ایجاد اعتماد و اعتبار بیشتر:

داشتن یک وب سایت در جدی گرفتن شما موثر است. بر اساس بررسی های صورت گرفته بیش از نیمی از اجتماع قبل از اقدام، به وب سایت ها مراجعه می کنند. اگر توسعه وب شما به خوبی انجام شده باشد و یک سایت جذاب و حرفه ای داشته باشید، اولین برداشتی که از سایت شما می شود این است که شما قابل اعتماد هستید.

4_ بستری برای اشتراک گذاری دانش خود:

به طور کلی وب سایت ها بستری مناسب برای به دست آوردن و یا ارائه اطلاعات است. شما می توانید مقالات یا ویدئو هایی را راجع به سوالات یا مسائل حقوقی رایج در جامعه را در وب سایت خود منتشر کنید. اشتراک گذاری این مطالب در واقع شما را در حوزه کاری خودتان متخصص جلوه می دهد.

5- فرصتی برای نمایش موفقیت های شماست:

بهترین جایگاه برای نمایش موفقیت ها و دستاورد های شما، وب سایت خودتان است. با جلوه دادن موفقیت هایتان به برند سازی خود و جذب مشتریان بیشتر کمک بسیاری می کنید.

6- تعامل با مشتریان:

مشتریان می توانند در وب سایت شما ثبت نام کنند. این فرصتی است برای شما تا به طور منظم محتوایی جذاب را برای آن ها ارسال کنید و دائما با آن ها در ارتباط باشید و اگر زمانی به کمک حقوقی نیاز داشتند، شما اولین گزینه آن ها باشید که به یاد می آورند.

7- دسترسی 24 ساعته:

شما نمی توانید دائما در دفتر خود حضور داشته باشید تا به در خواست مشتریان پاسخ دهید، اما با داشتن وب سایت این امکان برای شما و آن ها فراهم است.

8- منبعی جامع از اطلاعات شما:

یکی از مزایای داشتن یک وب سایت، صرفه جویی در زمان و انرژی است. داشتن وب سایت شبیه داشتن یک میز پذیرش است که در آن می توانید به سوالات رایجی مثل: حوزه تخصصی شما، مکان و اطلاعات تماس شما و رزومه تان پاسخ دهید تا مجبور نباشید هر روز آن ها را بیان کنید.

چگونه وب سایت حقوقی جذابی داشته باشیم؟

* جذابیت بصری بالا: شما تنها چند صدم ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را جذب کنید، پس باید طراحی جذاب و مرتبط با حوزه فعالیت خود داشته باشید.

* نوآوری: در این راه نوآور و خلاق باشید اما زیاده روی نکنید و از فضای شغلی خود دور نشوید.

* توجه کاربران را به عناصر مهم جلب کنید: قطعا یک سری از محتواها و اطلاعات سایت برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار اند شما می توانید آن ها را بر اساس اولویت سازماندهی کنید و با استفاده از جذابیت های بصری مانند رنگ، کنتراست و محل قرار گیری به  هدف خود دست پیدا کنید.

* به روز بودن محتوا : به یاد داشته باشید که بر اساس بیشترین نیاز زمان خود باید ایجاد محتوا کنید این به همیشه در بورس بودن شما کمک شایانی می کند.

* روش های ارتباطی متفاوت داشته باشید: در ابتدا راه تماس با شما باید همیشه در معرض دید کاربر باشد بعد از آن باید علاوه بر اهمیت به راه های مکالمه صوتی، راه های نوشتاری را نیز مهم بشمارید.

* ارائه بیوگرافی وکلا: اگر یک موسسه حقوقی هستید حتما به ارائه رزومه کامل وکلای خود بپردازید، اینجا زمان تواضع نیست.

 

هنگام ایجاد محتوا برای موسسه حقوقی شما دو مرحله ساده وجود دارد:

1- شناخت مخاطب هدف؛ دانستن اینکه مخاطبان شما چه کسانی و با چه نیاز و خواسته هایی هستند، به شما در ایجاد محتوایی خوب برای سایت کمک بسیاری می کند. برای رسیدن به این هدف شما می توانید هم به مشتریان خود توجه کنید و هم با کمک سئو به این امر دست پیدا کنید.

2- تولید محتوا؛ اکنون که می دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند، وقت آن رسیده پاسخگوی آن نیاز ها باشید. محتوایی که می توانید در سایت حقوقی خود ایجاد کنید، اشکال مختلفی مانند ارائه رزومه خود، اطلاعات تماس، مقالات موجود در صفحات سایت ، آدرس موسسه، باشگاه مخاطبین برای پرسش و پاسخ و ... دارد.

 

حرفه وکالت، حرفه ای بسیار شلوغ و پر رقابت است. حال با داشتن سایت حقوقی شما فرصت پیشی گرفتن از رقبا و متمایز شدن از آن ها را دارید. امیدواریم متوجه شده باشید که در این عصر داشتن یک دفتر فیزیکی به تنهایی کافی نیست و داشتن یک وب سایت در ایجاد نام تجاری فعالیت حقوقی شما بسیار مهم است.

 شرکت ایکاد  با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت در شهرکرد و سایر شهر های ایران، می تواند تجربه ای موفق در ورود به حوزه دیجیتال برای شما باشد.

نظرات کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است

دیجیتال مارکتینگ ایکاد

برای ارتباط با ما می توانید یکی از راههای زیر را امتحان کنید:

آدرس شرکت ایکاد

شهرکرد : خیابان 12 محرم، فاز سوم بازار بزرگ میلاد، طبقه دوم، واحد 64

اهواز : کوی ملت، خیابان 16 عامری، مجتمع آلباخ 4، پلاک 104

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :